Trening asertywności i rozwiązywania konfliktów

Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności efektywnej komunikacji poprzez przekazanie uczestnikom wiedzy nt. komunikowania się i rozwiązywania konfliktów.
Trening asertywności

Cele szczegółowe

Celem szkolenia „Trening asertywności i rozwiązywania konfliktów” jest rozwinięcie umiejętności efektywnej komunikacji poprzez przekazanie uczestnikom wiedzy nt. komunikowania się i rozwiązywania konfliktów. W trakcie szkolenia, uczestnicy nabędą umiejętności wyrażania własnej opinii, przyjmowania krytyki lub pochwał, poznają zasady asertywności i zdobędą praktyczne umiejętności ułatwiające komunikację w życiu zawodowym lub osobistym.  

Do kogo skierowane jest szkolenie? 

Szkolenie jest skierowane do każdego, kto chciałaby poprawić zdolności wyrażania własnych potrzeb. Szkolenie ukierunkowane jest głównie na obszar zawodowy, jednakże w znacznej mierze dotyka również życia osobistego. W szkoleniu często biorą udział liderzy zespołów,  którzy chcą być bardziej asertywni, ale oczekują również asertywności od członków zespołu. 

Metodyka zajęć

Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów, z wykorzystaniem metod: 

  •  wykład  
  •  dyskusja 
  •  ćwiczenia indywidualne i grupowe 
  •  burza mózgów  
  •  obserwacja 
  •  pokaz 
  •  gry dydaktyczne  

 Zakres merytoryczny szkolenia

Komunikacja w zespole:  

  • Istota komunikacji oraz czynniki wpływające na jej efektywność 
  • Wybrane modele procesu komunikowania  
  • Kluczowe zasady efektywnej komunikacji 
  • Narzędzia ułatwiające komunikację 

Rozwiązywanie konfliktów: 

  • Trudne sytuacje w zespole 
  • Główne przyczyny konfliktów w grupie 
  • Sposoby efektywnego rozwiązywania konfliktów  
  • Emocje – jak  postępować z rozemocjonowanym mówcą? 
  • Kontrolowanie własnych emocji  
  • Sposoby przekazywania negatywnego feedback’u 
  • Radzenie sobie z manipulacją 

Asertywność: 

  • Postawa asertywna 
  • Zalety i wady zachowania asertywnego 
  • Techniki asertywności  
  • Asertywność w zarządzaniu 
  • Asertywność jako narzędzie radzenia sobie z presją, manipulacją i krytyką 
  • Analiza zachowań w sytuacjach codziennych i zawodowych  
  • Asertywne komunikowanie się w sytuacjach trudnych 
  • Asertywna komunikacja i budowa relacji zawodowych  

Trening asertywności  

  • Wzmacnianie pewności siebie 
  • Panowanie nad emocjami w trakcie ataku słownego, krytyki lub manipulacji 
  • Ćwiczenia praktyczne
     

Zasady organizacji szkolenia „Trening asertywności i rozwiązywania konfliktów”

Koszt uczestnictwa jednej osoby: 1.150,00 zł  

Co otrzymasz inwestując w szkolenie? 

  • udział w szkoleniu ponoszącym Twoje kompetencje społeczne 
  • 16 godzin intensywnych zajęć zrealizowanych w jeden weekend 
  • komplet materiałów szkoleniowych 
  • materiały edukacyjne w formie elektronicznej 
  • poczęstunek  i serwis kawowy 
  • imienny certyfikat z zakresem merytorycznym 
  • zaświadczenie MEN o ukończeniu szkolenia 

Dodatkowe korzyści z udziału w szkoleniu

Biorąc udział w szkoleniu dołączasz do Programu Lojalnościowego, w ramach którego: 

  • otrzymujesz rabat 10% na szkolenia wchodzące w skład Akademii Biznesu 
  • będziesz informowany/a o specjalnych ofertach promocyjnych  
  • otrzymasz od nas zaproszenia na organizowane przez nas wydarzenia  
  • masz możliwość zapłacić za kurs w dogodnych ratach 

Miejsce zajęć 

  • Słupsk  
  • Każde inne miejsce – w przypadku grup zorganizowanych  

Zapisz się on-line Zadaj nam pytanie

  Inne kierunki