EN

Lepsza jakość edukacji!

powrót

Etyka taksówkarza w kontaktach z klientem

Z przeprowadzonych badań wynika, że pasażer taksówki liczy nie tylko na transport, ale również na rozmowę ze strony kierowcy. Te same badania mówią, że osoby przyjezdne boją się jeździć taksówkami w obcych im miastach z powodu możliwości nadużyć i wydłużania trasy.

Jak przekonać pasażerów do swojej rzetelności?

O czym z nimi rozmawiać a jakie tematy lepiej pomijać?

Jak się zachować w rozmowie z pasażerem nietrzeźwym lub agresywnym?

Jakie zachowanie przekona klienta do ponownego skorzystania z taksówki danej korporacji?

Jakie zabiegi psychologiczne spowodują, że dana sieć będzie postrzegana lepiej niż inne?

Jak zapobiegać stereotypom towarzyszącym zawodowi taksówkarza?

Na powyższe pytania znajdą Państwo odpowiedź na szkoleniu skierowanym specjalnie do korporacji, jak i odbiorców indywidualnych.

Każdy indywidualny uczestnik, który ukończy szkolenie otrzyma certyfikat potwierdzający umiejętność posługiwania się technikami rzetelności wobec klienta i będzie mógł się nim posługiwać w kontaktach z klientem i innymi instytucjami.

 

Ilość godzin: 8h

Koszt szkolenia dla korporacji:

- do 30 osób; 1300 PLN.

- do 40 osób; 1500 PLN.

- do osób indywidualnych z poświadczeniem przynależności do korporacji; 100 PLN.

Koszt szkolenia dla osób fizycznych i instytucji niebędących korporacjami przewozowymi:

- 120 PLN/osoba.

- w przypadku grup powyżej 10 osób możliwość negocjacji ceny.

Miejsce szkolenia: Centrum Nauki i Biznesu, ul. Kopernika 28-31, 76-200 Słupsk.

Istnieje możliwość przeprowadzenia szkolenia w miejscu wskazanym przez Państwa po indywidualnym ustaleniu warunków z podmiotem prowadzącym. W takim przypadku koszty lokalowe oraz przejazd trenera pokrywa zamawiający.

xd

Oferta do pobrania

Dla nauczycieli Dla nauczycieli
Szkolenia BHP Szkolenia BHP
Studia podyplomowe Studia podyplomowe

Newsletter

Zawsze bądź na bieżąco z naszą ofertą, nie przegap informacji o nowościach i promocjach.