EN

Lepsza jakość edukacji!

powrót

Public realtions

Cel: Public relations to proces dostarczania mediom aktualnych, ważnych i ciekawych informacji, aby przekazali je swoim czytelnikom, słuchaczom i widzom. PR w szerszym znaczeniu oznacza zarządzanie komunikacją społeczną, promocję produktów, usług i wydarzeń oraz wpływ na opinię publiczną.

Program:

  1. Co to jest Public Relations - podstawowe pojęcia i definicje.
  2. Zewnętrzna i wewnętrzna funkcja Public Relations.
  3. Public Relations jako czynnik wspierający strategię marketingową firmy. Sposoby komunikowania się przedsiębiorstwa z klientami i konsumentami.
  4. Public Relations jako narzędzie kreowanie wizerunku (Corporate Image) oraz tożsamości (Corporate Identity) firmy. Planowanie i wdrażanie procesów identyfikacji firmy wobec otoczenia. Wizerunkotwórcza rola pracowników.
  5. Media Relations - budowanie kontaktów z prasą, radiem i telewizją. Informacyjne i pozainformacyjne sposoby oddziaływania na mass media.
  6. Public Relations w sytuacjach kryzysowych.

 

Uczestnicy: Kurs skierowany jest m.in. do wszystkich osób mających kontakt z Klientami oraz pracowników wszystkich szczebli zarządzania

Liczba godzin: 10h

xd

Oferta do pobrania

Dla nauczycieli Dla nauczycieli
Szkolenia BHP Szkolenia BHP
Studia podyplomowe Studia podyplomowe

Newsletter

Zawsze bądź na bieżąco z naszą ofertą, nie przegap informacji o nowościach i promocjach.